Oppdatering av tickerne mine

Jeg har i dag oppdatert tickerne mine. Er kommet ganske langt på vei på årets målsetning som er 10 kg strikket. Av garnlageret er det forsvunnet en del siden jeg har gitt vekk all Hubroen jeg hadde. Er litt fornøyd med slankingen, men det er også kommet litt mer enn jeg hadde planlagt i hus. Jeg får se hvordan det går fremover. Uansett så er jeg fornøyd med utviklingen av lageret.

Og til å vise hvor heldig jeg er;

Jeg har gartner…

(Bare for å ha det på det rene. Dette er ikke min mann, men min gartner.)

5 kommentarer

  1. hobbymegher said,

    april 17, 2009 kl. 12:31 am

    Haha! Så morsomt bilde! :0)

  2. Pling said,

    april 17, 2009 kl. 10:41 am

    Hahaha!

  3. Tutten said,

    april 22, 2009 kl. 11:18 am

    Du får strikke en langundik med seler til gartneren🙂

  4. Supernøtt said,

    april 22, 2009 kl. 7:59 pm

    Jeg trodde det var rørleggeren, jeg …😀

  5. regnbuesting said,

    april 27, 2009 kl. 9:39 am

    Sjarmerende😉


Legg igjen en kommentar

