Sock madness fortsetter!

Jippi!!

Dyveke og jeg er videre til runde 4 i Sock Madness. Mønsteret på sokk nr 3 kom på mandag kl 19.00. Etter fire timer hadde jeg kommet så langt som dette.

sm3r3progress

Jeg strikket dem i garn jeg har kjøpt av HK. En nydelig rødfage med litt lilla og brunt i spetter. Helt fantastisk flott.

Desverre så er verden sånn at man bør sove, gjerne spise litt og gå på jobb. Ja, og om man er så heldig å ha barn, så må man kanskje ta seg av dem litt også. Det innebar at jeg måtte sove, stå opp tidlig, få barn og mann i bhg, strikke to timer, gå på jobb, hente unger, lage middag, være med unger, legge unger gør jeg kunne strikke litt til.

I går kveld kl 22.00 leverte jeg inn bilde av ferdig sokker.

sm3r3

11 timer effektiv strikking og jeg havnet på 3. plass i vår gruppe denne runden. Nå får vi se hvor lang tid de andre bruker på å bli ferdig og når neste sokk kommer. Kommer den på greie tidspunkt, så skal jeg nok forsøke å komme videre til 5. runde også. Men det får tiden vise.

10 kommentarer

  1. AnnetteK said,

    april 22, 2009 kl. 11:44 am

    Flotte sokker!!!
    Imponert over hvor fort det går med dere, når dere setter i gang.
    Håper å kunne få til å bli med en gang, men det spørs hvor lenge jeg henger med da…

  2. AnitaK said,

    april 22, 2009 kl. 11:46 am

    Så flotte sokker du har strikket. Som ivrig deltager i luealong har jeg liksom litt «pustepause» mellom ferdig lue og vente-på-ny-lue, helt til dere begynner å hinte igjen… da kjenner jeg at blodtrykket stiger og at jeg ikke-kan-vente-men-må-få-mønsteret-snart…lurte på om jeg kunne få mønsteret fortere om jeg puttet penger i sprekken, men den gartnersprekken er vel privat og hjelper ikke det minste som smisk for å få mønster tidligere ???

  3. SIlje said,

    april 22, 2009 kl. 11:48 am

    Sokkene ble kjempefine Kiwa!!

  4. Tittei said,

    april 22, 2009 kl. 12:56 pm

    Sokkene ble kjempefine, Kiwa. Og du er ikke riktig klok med det tempoet ditt. *imponert*

  5. hkangora said,

    april 22, 2009 kl. 4:49 pm

    Stiiiilig :o)

  6. Kate said,

    april 22, 2009 kl. 5:06 pm

    Å, jeg kjenner følelsen av å gå videre hver gang. Kjempebra jobba, og sokkene var flotte.

  7. wims said,

    april 22, 2009 kl. 5:45 pm

    Knallfine:-) Jeg kom også videre til neste runde, og heier på dere masse. Håper Tidspunkte passer oss godt her i norge neste runde så vi kan avansere ytterligere:-)

  8. vivi said,

    april 22, 2009 kl. 8:12 pm

    Du er knallflink! Du er nok et skikkelig konkurransemenneske, hehe. Jeg er enda ikke ferdig med sokkene jeg begynte på i desember…. *sukk*

  9. amylin said,

    april 23, 2009 kl. 9:04 pm

    Flotte sokker og jammen litt av et tempo. Heier på deg.

  10. irene-w said,

    april 24, 2009 kl. 1:14 pm

    så lekre sokker!

    Går mannen din i barnehage?


Legg igjen en kommentar

