Jeg har farget garn

På fredag var Tittei og jeg hos HK for å hjelpe henne med rehesping av alt det nydelige garnet hun har farget. Vi var skikkelig flinke. Tittei rehespet masse, mens jeg gjorde HK sprø med å farge garn. Jeg tror jeg er noe utålmodig, og det passer ikke veldig bra overens med noe som tar tid… Jaja, det gikk seg til etter hvert som jeg skjønte alt jeg skulle gjøre. Noe jeg ikke kommer til å gjøre igjen, er å lage stripegarn. Det blir sikkert stilig, men æsj for en jobb. Nå pønsker jeg ut en smart løsning for å få laget større hesper uten å snurre dem selv.

Men garnet ja, det er her.

garn1

Det røde og brune er stripegarn. Hver farge har en lengde på  1.3 meter. Vet ikke hvor brede striper det bil gi, men det er ca dobbelt så langt som vanlig hespe. Det gulbrune er jeg superfornøyd med. Det er håndmalt i gull og bronze. Gleder meg masse til å teste disse ut. Moro var det uansett! Tusen takk, HK, for at jeg fikk gjøre deg sprø en fredag formiddag!

Jeg har fått mange forespørsler om dette garnet. Dette garnet er til meg selv, men HK har en kjempeflott butikk der hun legger ut garn hun selv har håndfarget. Sjekk ut butikken hennes!

5 kommentarer

  1. Linda Beate said,

    mai 11, 2009 kl. 12:46 pm

    snakk om nydelige farger da!!

  2. Tutten said,

    mai 11, 2009 kl. 2:41 pm

    Nydelig garn.

  3. Hege said,

    mai 11, 2009 kl. 4:13 pm

    Nydelige farger!

  4. Mona mono said,

    mai 18, 2009 kl. 5:41 pm

    Milde makter for herlig garn!! Er dette noe man får kjøpt, eller er det bare laget til dere? *ønske seg*

    Sjokadegutten over her var jo bare til å spise opp – hos dere! *ler*


Legg igjen en kommentar

