Nesten ferdig og nytt kamera

Nå er vi nesten ferdig med terrassen. Det vil si terrassegulvet. Det gjenstår litt til, feks trapp fra huset til terrassen og rekkverk. Men vi er nesten ferdig, og det er det vi fokuserer på. I dag har til og med unger innviet den med leker med stor suksess.

innflyttet

Og her er siste rest. Det må vente til onsdag da mann er kommet hjem og rekkverkmaterialer er kjøpt inn.

siste rest

Det blir kjempebra og vi blir bare mer og mer fornøyd. I dag har vi til og med hatt gjester på terrassen.

snutebille

Herr Snutebille og Fru  Skrukketroll (tittel endret etter nyttig informasjon fra Cruz) var veldig velkommen, men måtte reddes unna Herr Fredrik som digger småkryp og gjerne skviser dem ekstra godt som velkomst.

skrukketroll2

Det er faktisk ganske morsomt å kunne ta så pass gode bilder av gjestene våre. Jeg har nemlig kjøpt meg nytt apparat, og det er visst ganske bra. Fujifilm Finepix F100fd er navnet og jeg er til nå veldig fornøyd!

Og bare for å ha sagt det, uten bilder da, men jeg strikker litt og hekler litt. Skal se om vidunderet vil ta fine bilder av det etterpå. Skal først ut og drikke en liten kald en på terrassen!

6 kommentarer

  1. Tittei said,

    mai 23, 2009 kl. 6:57 pm

    Herr Snutebille er veldig søt og må få være gjest uten at Herr Fredrik hilser altfor hjertelig på. Gleder meg til å strikke inn terrassen din. Det blir vel snart nå eller?

  2. Cruzidull said,

    mai 23, 2009 kl. 7:16 pm

    Oioi! Der skulle man gjerne vært ser jeg. Men Skrukketrollet har hvisket meg i øret at det er en fin og fornem frue på vei til sin kusine for en kopp sølevann og siste ukes sladder. Hun ble meget fornærmet for å bli tatt for å være mann!
    God helg!

  3. lise said,

    mai 23, 2009 kl. 8:06 pm

    Så deilig med terrasse – det kommer til å bli en flott sommer!

  4. Sommerfuglen said,

    mai 23, 2009 kl. 9:14 pm

    Så flinke dere er! Kjempeflott! Og 60 kvm er like stort som min leilighet inkl veranda.

    Jeg kommer snart hjem. Om ca 560 timer😀

  5. rigmor said,

    mai 23, 2009 kl. 9:44 pm

    Fint med terrasse da. det blir bra nå til sommeren. Flinke og jobbe dere😀

    P.S. Skrukketroll? næsj, vi kaller det for TUSSELUS vi. Ekle små kryp.. ugg… hehe…

  6. Elisabeth said,

    mai 23, 2009 kl. 11:15 pm

    Dere får en flott uteplass som dere vil komme til å nyte! Koselig med småkryp på besøk også🙂


Legg igjen en kommentar

