Bestemorfremgang uke 21

Jeg har vært ganske flink den siste uken og har nesten ikke heklet mer enn en lapp om dagen. Nå er jeg oppe i 30 sekskanter og det går ganske greit fortsatt. Siden jeg har satt ned tempoet litt, så har jeg derimot fått festet alt av tråder. Jada, jeg ser det er tråder på bildet, men de er festet nå.

bestemoruke21

Jeg er så fornøyd med fargene. Jeg har nå elleve farger og alle går godt sammen. Men det er fortsatt litt plukk å få til riktig farge på riktig plass. Det skal ikke være like farger for nærme hverandre her, men det gjør jo alt veldig morsomt.

bestemornært

Ha en riktig fin uke alle sammen. Her i huset ser vi frem til førskoledager og feltdag i naturfag. Begge deler blir veldig kjekt tenker jeg.

4 kommentarer

  1. Tutten said,

    mai 24, 2009 kl. 7:06 pm

    Bestemor blir meget flott.Ha en fin uke du også.Det blir spennend emed både førskoledag og feltdag i naturfag.Mellomste her i huset reiser på leirskole i morgen.De skal være en uke på seilskuten Mathilda og han gleder seg noe voldtsomt.

  2. Beatemora said,

    mai 24, 2009 kl. 9:55 pm

    Fantastisk flotte farger på dette teppet ditt. Skulle ønske jeg kunne hekle, og orka begynne på et sånn prosjekt..

  3. mai 25, 2009 kl. 7:23 am

    Så flotte bestemødrene dine er, vert nok eit flott teppe!! Ha ei flott veke:)

  4. AnnetteK said,

    mai 25, 2009 kl. 9:26 pm

    Så flott det blir.
    Nydelige farger du har valgt deg🙂


Legg igjen en kommentar

