Bestemorfremgang uke 22

Ja, da er det klart for litt ny oppdatering. Jeg prøver å holde meg i skinnet og hekle en til to om dagen, men det ryker til sånn innimellom. Slik som i går da det var fotballkamp på TV mellom Brann og Molde. Da gikk kroken varm og det ble produsert 11 nesten ferdige lapper. Nesten betyr at jeg lun heklet de tre innerste rundene og lot den siste med montering være igjen. Det krever litt for mye øyne for å få fint til.

Men her er teppet slik det ser ut i dag.

Bastemoruke 23

Og i tillegg til disse rutene så ligger disse nå klar for å få siste runde og montering.

bestemorhaug

Og ja, nå er Sock Madness over. Jeg gav meg i femte runde da jeg så at livet kom i veien for strikkingen. Men Dyveke holdt det gående og VANT hele galskapen! Det er så utrolig moro og fantastisk og hun er bare RÅ!! GRATULERER!!! Dette er kjempemoro!!

9 kommentarer

  1. mluni said,

    mai 29, 2009 kl. 12:23 pm

    Nydelig teppe!!!
    Og tusen takk, neste år er det din tur – da kan jeg være din personlige duskedame😉

  2. Ingrid said,

    mai 29, 2009 kl. 12:32 pm

    Så flink du er! Nydelige farger, det kommer til å bli et kjempefint teppe!
    Og så så kjekt at du leser bloggen min også!🙂

    Ønsker deg en flott helg med masse sol og kos!🙂

    *klem*

  3. rigmor said,

    mai 29, 2009 kl. 1:15 pm

    for noen flott farger, de likte jeg.
    Å så tolmodig du er som faktisk hekler så mangen. Jeg stoppet med ett dukke teppe jeg! hehe.
    Ha en god helg !

  4. Hege said,

    mai 30, 2009 kl. 8:35 am

    Flotte farger!
    Ha ei fin langhelg🙂

  5. Elisabeth said,

    mai 30, 2009 kl. 9:21 am

    Nydelige ruter, og 11 i løpet av en fotballkamp er bra!

  6. Felisi said,

    juni 4, 2009 kl. 1:21 pm

    Herlige bestemødre, elsker fargene du bruker! Vil begynne på et jeg også, håper skattepengene kommer snart…

  7. Carro said,

    juni 11, 2009 kl. 5:28 pm

    Hei! Hvor har du funnet oppskriften til rutene? kan du sende meg den?🙂

  8. ingridsofie said,

    juni 28, 2009 kl. 10:44 pm

    Kjempefint teppe!

  9. Randi said,

    juni 30, 2009 kl. 7:36 pm

    Så skjønne farger!


Legg igjen en kommentar

