Maisokker og enda mer galskap

Endelig er maisokkene ferdig. De ble perfekte sokker til mannens føtter på kalde høst og vinterkvelder. Mønsteret er Hubby House socks (ravelrylink) og er strikket i Perfect fra Sandnes. Veldig greit mønster, men hælen var ekkel. Alt for mye telling og slikt. Skjønner egentlig ikke hva som skjedde, men det ble feil hele tiden, flere ganger og på begge sokkene.

Nå er de ferdig og jeg er meget fornøyd med det. Litt stor til modellen, men det er jo også meningen.

maisokker#1

Ellers har jeg meldt meg på enda en galskap som innebærer enda fler sokker.

52PairPlunge3_Banner

Målet her er å strikke 52 par sokker i løpet av det neste året. Tja, hva skal man med alle dise sokkene? Jeg aner ikke, men moro og galskap er det så absolutt!

5 kommentarer

  1. juni 5, 2009 kl. 2:50 pm

    Fine sokker – og lykke til med de neste 52!

    God helg!

  2. mimouna said,

    juni 5, 2009 kl. 3:29 pm

    Fine sokker. Meldte meg viss på sokkegalskapen jeg også….*lettpåvirkelig*

    Ha en flott helg!

  3. mluni said,

    juni 5, 2009 kl. 4:10 pm

    Flotte sokker. Det er i grunnen deilig å se at noen er galere enn meg😉

  4. Silje said,

    juni 5, 2009 kl. 8:38 pm

    Gosh!!! Da får jeg ønske meg et par… Lykke til…og fine maisokker forresten!

  5. Cruzidull said,

    juni 9, 2009 kl. 11:52 am

    og jeg som fortsatt har dårlig samvittighet for at jeg aldri har blitt ferdig med de ankelsokkene jeg lovet deg en gang for lang tid tilbake da du angivelig ikke likte å strikke sokker…
    Hva skjedde?
    😀


Legg igjen en kommentar

