5. desember

Nå ligger jeg litt etter denne mnd og det bare etter fire-fem dager. Men samtidig så flyr dagene og de alle dager er så fulle av aktiviteter, at jeg ikke helt vet hva jeg skal skrive om her på bloggen.

Men i dag skal jeg skrive om julebord-konserten jeg har vært på i kveld. Vi møttes, kun seks korvenner, i ettermiddag, på Lille Escalon for å spise tapas. Vi er vanligvis ganske mange fler, men mange har startet barneproduskjonen og er derfor ikke like tilstedeværende på sosiale sammenkomster som tidligere. Men uansett, vi var seks venner på julebord og vi hadde det veldig koselig. Etter julebord tok vi turen til USF og fikk med oss sirenenes (og riddernes) julekonsert. Alltis like kjekt! Og ja, det blir nok alltid like mye øl også.

En strålende fin dag! Om noen få timer er det tid for pilates, juleverksted og juleavslutning på turneren. Uff, jeg kjenner jeg gleder meg til i morgen kveld. DA skal jeg sove!!

Ses før den tid!

Legg igjen en kommentar

