6. desember og 2.søndag i advent

Andre søndag i advent er over og nok en ny uke står for døren. En veldig innholdsrik helg er over, og nå trenger jeg egentlig en helg på å hvile. To konserter, ett julebord, en internfest, turnavslutning og juleverksted er egentlig litt mer enn nok. I tillegg fikk vi kjøpt en god del av julegavene, så vi er godt fornøyd.

I dag var det også siste dag med journalisten og i morgen får vi lese igjennom saken. Er veldig spent. Sen er planlagt å være på fire eller fem sider. Så da er det bare å lese avisen neste helg…

Dagens bilde er fra perlepyntlagingen vi hadde for noen dager siden. Veldig enkelt og greit for store og små.

Ha en riktig fin uke alle sammen!

5 kommentarer

  1. mluni said,

    desember 7, 2009 kl. 11:50 am

    Det er helt greit at du ler av pizzadeigen min, vi hadde nemlig tid til å lage ny, og den ble ikke knekkebrødflat🙂

    Kjekt å følge litt av adventsaktiviteten her inne siden jeg ser deg så altfor sjelden ellers!

  2. ninsas said,

    desember 11, 2009 kl. 11:21 am

    Koselig å lese og se bilder fra førjulstiden🙂 Ha en god jul når den tid kommer🙂

  3. desember 12, 2009 kl. 11:54 am

    Hei🙂 Jeg datt nylig inn i bloggen din fordi jeg for tiden er på jakt etter lekre dekorasjonsideer. Som en del av en serie poster om inspirerende dekorasjoner med naturmateriale har jeg nå kommet til kranser. Jeg ser at du for en måned siden viste frem en frodig krans, og jeg lurer på om jeg kan få låne et bilde og bruke i en samlepost. Jeg kommer naturligvis til å oppgi at bildet er fra denne bloggen og lenke hit. (Her ser du en lignende samlepost om adventstaker)

    Dersom du synes det er ok at jeg låner bilde så ville jeg satt stor pris på om du gav meg beskjed om dette i denne posten.

  4. tutten said,

    desember 12, 2009 kl. 11:39 pm

    Artikkelen om dere i Magasinet var suveren.Dere har en travel førjjulstid.

  5. desember 13, 2009 kl. 2:13 pm

    Tusen takk for at jeg fikk låne bilde av kransen din🙂 Nå er samleposten ferdig, 34 ulike kranser!


Legg igjen en kommentar

