7. april – jeg lever!

Det går jammen ofte mellom hver gang jeg er inne og skriver her. Det er travle dager og har vært lite aktivitet på pinner. Men nå er armer i form igjen og jeg har fått strikket litt. Etter å ha vært innom Frk.Snupp ble jeg inspirert til å få ting og tang ferdig. Ikke nødvendigvis kjipe UFO’er, men pågående prosjekt skal bli ferdig.

Jeg har noen sokker som er på pinner, de skal bli ferdig! Og kjenner jeg meg selv rett så kommer det nok flere sokker på pinner fremover også.

1. sokk: Circle sock i Yarn Lust merinogarn. Halvveis ned på skaft nr 2.

Sokk nr 2 – 3 – 4

2. Norge-sokker i Perfect og pinne 4. Startet på i dag og er litt ned på skaftet. De ble litt kjedelig…

3. Flamingosokker i Opal og pinne 3,5. Litt ned på skaftet. De ble også litt kjedelig…

4. AprilDUSSene. Strikkes i HK Sofuse på pinne 2,5. De er ikke kjedelig enda.

Nr 5: Summer scarf i Kauni. Skal strikkes hver gang andre strikkevenner strikker SM-sokker.

Ja, det var det jeg hadde på pinnene nå. Eller i alle fall det jeg har planer om å få ferdig. Utover dette så har jeg også strikket ferdig en del ting og tang, og COP skal bli ferdigferdig i løpet av april. Det er en million tråder som skal festes, og det er bra kjedelig det!!

4 kommentarer

  1. Tutten said,

    april 7, 2010 kl. 8:14 pm

    Her var det mye fint på pinnene🙂 Heier på Kiwa .Gleder meg til å se alt ferdig🙂

  2. Frk.Badegakk said,

    april 7, 2010 kl. 8:16 pm

    Godt å se at noen tør å innrømme hvor mange prosjekter de har på gang. *fortrenge sin egen strikkekurv*
    Var mye gøy her da! Norge sokkene og de Circle sock var ganske kule!=D

  3. Erica said,

    april 7, 2010 kl. 8:25 pm

    Jøsses, er det fremdeles uoppbrukt Opal Flamingo-garn liggende rundt omkring? Synes du er flink jeg! Vet ikke om jeg skal være med på den greia di, men jeg skal ihvertfall kose meg med mekketøyet mitt😀

  4. mluni said,

    april 7, 2010 kl. 8:40 pm

    Mye fint på gang her *heier på deg så du skal komme i mål*


Legg igjen en kommentar

