Nytt år, nye muligheter!

Bloggen har virkelig vært stille det siste året, men kanskje 2011 er året for å bli en aktiv blogger igjen? Det kan i alle fall være et mål.

2010 var et år med store endringer i tilværelsen. Vi har i løpet av høsten og vinteren flyttet fra Bergen til Lier. Vi har fått nye jobber, nytt hus og en ny hverdag. Det kommer til å bli spennende tider fremover. Vi har nå bodd her i omtrent to uker og huset står fortsatt på hodet med esker over alt! Lurer på når det blir en endring på det. I går fant jeg og sorterte i hobbyesker. Nå har jeg i alle fall kontroll på garn og mønster. Moro!!

I løpet av romjulen har jeg strikket tre par sokker i en tråd fabel og en tråd tynn alpakka. De ble gode og varme.

Jeg skal og må slanke garnlageret mitt det neste året, men i stedet for å telle nedover, så vil jeg heller telle oppover og hele tiden vite hvor mye jeg har brukt. Har et mål å bruke 5 kg garn fra lageret, så får vi se om jeg klarer det etter hvert!

Tre gutter på vei hjem fra barnehage. Det er kjekt med barnehage i nabolaget og vi kan gå til og fra. Huset vårt kan ses i forgrunnen!

Garnforbruk: 2 par sokker = 136 gr = 136 gr i 2011

11 kommentarer

  1. Linda Beate said,

    januar 2, 2011 kl. 12:11 pm

    Kjempespennende!! Lykke til fremover med den nye
    tilværelsen. Det er ikke så værst å flytte litt på røttene av og
    til.🙂 Gleder meg til å besøke dere

  2. lise said,

    januar 2, 2011 kl. 1:55 pm

    Åja, 2011 må definitivt bli et mer bloggaktivt år fra deg, det forplikter å flytte! :-p

    Ha et godt nytt år der langt borte på Østlandet – og så blir det kjekt å se deg igjen når dere kommer på bergensbesøk.

    *klem*

  3. mimouna said,

    januar 2, 2011 kl. 11:09 pm

    Der var du jo!😀

    Spennende med flytting og alt nytt. Håper dere finner dere godt tilrette. Og lykke til med både strkking og blogging. Varme sokker er en bra begynnelse!😉

  4. Tittei said,

    januar 3, 2011 kl. 1:19 am

    Kaldt i Lier? Håper dere finner dere godt til rette. Når er gjesterommet klart til utprøving?

  5. Tutten said,

    januar 3, 2011 kl. 7:34 am

    Godt nyttår🙂 Det er deilig med varme sokker .

  6. vivi said,

    januar 3, 2011 kl. 7:46 am

    Godt nyttår! Jeg burde visst blogge litt mer jeg også *rødme*
    Kose dere masse i nyhuset, og alt det nye🙂

  7. Nina said,

    januar 3, 2011 kl. 9:03 am

    Godt nytt år og lykke til i nytt hus på nytt sted!
    Hæli’ med barnehage så nært!
    Det blir spennende å se dine blogginnlegg framover!

    Ha en fin uke nr 1 i 2011!

  8. Pringeling said,

    januar 3, 2011 kl. 1:36 pm

    Godt nyttår!
    Blir spennende å følge med her fremover😛

  9. Elisabeth said,

    januar 4, 2011 kl. 4:48 pm

    Gratulerer med nytt bosted, og velkommen tilbake til bloggverdenen!

  10. Cruzidull said,

    januar 5, 2011 kl. 7:08 pm

    Det var et gledelig gjensyn!
    Men du… tre par gir seks sokker, jeg ser bare fire… Sikker på at du ikke lyver på deg et par?😉

  11. Beate said,

    januar 9, 2011 kl. 12:12 pm

    Så spennende med flytting. Håper dere kommer til å trives. Og så gleder jeg meg til mange blogginlegg i 2011🙂


Legg igjen en kommentar

