Litt nytt fra den siste uken

Forrige uke forsvant i en sky av influensa. Jeg trodde jeg skulle døøøø! Feber, kvalm, svimmel, ingen matlyst, hodepine fra en annen verden, hoste osv osv. En ganske vanlig influensa kan man vel si. Men jeg var selvsagt mye sykere enn alle andre! Mhm!!

Men litt har jeg da klart å gjøre, de siste dagene av fluen. Jeg har gjort ferdig en UFO-Cobblestone. Endelig. Denne er egentlig Tittei sin UFO, men jeg kjøpte den for 20 kroner. Tror jeg skylder Tittei 20 kroner. Den er strikket i blå Sisik fra Dale og veier hele 232 gr. Den er vel omtrent str 8 år og er strikket helt og holdent på minner om mønsteret… Jeg strikket tre slike i 2008 tror jeg. Den ble nå grei nok og holder guttungen varm. Ja, det er om han faktisk har den på seg… Lurer på om det er noe med 7-åringer og det å høre på foreldre. Jaja, han klagde litt på at han frøs ute i dag, men han nektet på at han trengte ullgenser i morges. Regner med at den kommer på i morgen.

Bildet er dårlig, men det er kun mobilbilder om dagen. Laderen til fotoapparatet er nok i en eske en plass…

Jeg har også funnet frem noen nøster finull og mønster på votter. Så nå har Fredrik fått seg blånissevotter. Da innebærer det bare å få tak i rødt finull slik at Oscar kan få seg rødnissevotter.

 

Så til garnveiing: 136 + 232 + 70 = 438 gr er brukt i 2011

Legg igjen en kommentar

