Give away hos Miss Iris

De siste ukene har jeg beveget meg rundt i bloggverden igjen og fått masse inspirasjon og har virkelig kost meg masse. Et nytt bekjentskap er Miss Iris. Hun både syr og strikker til sine to skjønne jenter! Hun syr de herligste ting i flotte stoffer. Jeg er imponert! Ta turen innom, det anbefaler jeg dere!

Hun har hatt bloggen i 2 år nå og har en give away der en heldig, veldig heldig, vinner får en sminkepung i valgt farge. Høres det interessant ut så ta turen inn du også!

Legg igjen en kommentar

