Sirkellue

DA var det blitt februar ja, litt ut i februar også faktisk. Tiden flyr og jeg henger ikke helt med. På hobbyrfronten skjer det ikke så mye. Jeg perler og perler og perler på belte og bringeduk. Det går fremover! Og det blir absolutt fint!

Her en dag fant jeg likevel ut at jeg ville strikke noe. Jeg fikk tak i mønsteret til Arne og Carlos sine luer og kastet meg over en restepose med Freestyle fra Dale. Resultatet ble bra og skjermet bra for all snøen som kom i går. Måtte ut og måke snø to ganger og likevel var det ikke spor etter det i morges. Jaja, vi må vel bare bli vant til det. Jeg liker uansett snøen! Det blir så lyst og fint, og det er mye bedre enn grått og trist med regn.

Luen trakk litt mer enn det mønsteret sier. Det står bare 1 nøste med hovedfarge, men jeg brukte mye mer enn det. Men luen brukte tilsammen 120 gram og lageret har minsket like mye. Deilig!

 

Til helgen skal jeg til Blefjell på hyttetur! Det blir stas! Synes det absolutt er en fin morsdagsgave, en helg uten mann og barn…

 

438+120=558 gr brukt i 2011.

5 kommentarer

  1. wims said,

    februar 8, 2011 kl. 8:03 pm

    Knallfin lue. Herlige farger du har satt sammen. Så mye finere enn orginalen :O)

    • Kiwa said,

      februar 8, 2011 kl. 10:11 pm

      Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med fargene jeg fant i resteposen!

  2. lise said,

    februar 9, 2011 kl. 11:58 pm

    Kjempeflott lue – og mors dag må da være vel så greit som morsdag. Vi er jo i grunnen med barna våre alltid ellers, sånn ca…

    • Kiwa said,

      februar 10, 2011 kl. 5:12 pm

      I all verden. Du var havnet i spam-boksen min Lise. Det var da rart…

  3. Elisabeth said,

    februar 10, 2011 kl. 5:08 pm

    Kjempefine farger i lua di! Resteposer kan være fine å finne🙂 God morsdagstur!


Legg igjen en kommentar

