Hyttetur

Etter en lang dag på jobb så er jeg nå snart ferdig pakket for hyttetur i helgen. Det skal bli veldig kjekt! Det er en liten gjeng fra strikkeverden som har leid en hytte på Blefjell. Jeg er så takknemlig for at jeg får være med.

Men hva pakker man for en slik reise? Klær er greit! Utstyr er greit. Men hva med strikketøy? Perlingen er selvsagt med, det skal jeg få gjort en god del håper jeg. Men jeg må vel ha med meg noen pinner og garn også? At det skal være så vanskelig.

Kanskje det blir gjort litt raskere om jeg ikke sitter her på bloggen og facebook? Men det å pakke er kanskje det nest kjedeligste i verden. Det å pakke ut er på første plass.

Jeg får vel bare finne en hel drøss med mulige en rett, en rett, en rett, en rett-prosjekter. Noen sokker, en lue, en kjole og kanskje en genser? Jeg klarer vel kanskje ikke mer?

Vi ses på søndag!

2 kommentarer

  1. AnitaK said,

    februar 11, 2011 kl. 11:15 am

    Riktig god tur, hils til alle. Jeg er nesten ikke misunnelig……….

  2. frk.badegakk said,

    februar 19, 2011 kl. 12:34 am

    Det var jo såååå gøy!!!!!!=D


Legg igjen en kommentar

