Mye nytt for første gang

For litt over en uke siden var jeg så heldig at jeg fikk være med på hyttetur med en fantastisk flott strikkegjeng. Det var mye morsomt som skjedde og som ble pratet om. Det var to ting som var veldig kjekt, egentlig mye annet også, men det var to ting som resulterte i nytt garn…

I pakkeleken fikk jeg en eske full av godis. En Lace Ball, min første ball! En hespe fra «The knitting goddess«, min første hespe derfra! Dette garnet inneholder 50% merino og 50% tencel. Jeg mener å huske at noen google tencel, men jeg husker ikke hva de egentlig kom fram til. Men det er lekkert med mye glans. Gleder meg til å finne på noe spennende med det. Fikk også en klut, en nydelig lapp og te. En fantastisk fin gave! Tusen takk!

På lørdagen hadde vi Quiz og vi vant!! Hurra hurra! Nå var det en slik quiz at alle fikk premie, men jeg er nok ekstra glad for min premie. Jeg fikk nemlig min første TulliBall. En lilla TulliBall Twiid! Ooh lykke!

Litt ut på søndagen dukket det opp en snopepose som søkte ny familie. Wims hadde noen meiser til overs og jeg var ikke hard å be. Jeg har dermed fått min aller første meis i hus og jeg har ingen planer om hva den skal brukes til…

At det ble en hel drøss nye prosjekt på pinnene, og at ingen kom av som ferdig produkt, ja det er glemt…

Uansett, jeg er veldig fornøyd med fangsten på min hyttetur for første gang…

2 kommentarer

  1. Mari Linn said,

    februar 22, 2011 kl. 7:07 pm

    Høres ut som en pørfekt hyttetur og med en slik fangst så skjønner jeg godt at du er fornøyd.
    Wollmeisen må jo bare bli til et sjal

    • Kiwa said,

      februar 22, 2011 kl. 7:18 pm

      Jeg ser ikke kommentaren din andre steder enn på kontrollpanelet. Sjekker om det gir utslag om jeg kommenterer på din.
      Jeg tror det må bli et sjal, men jeg aner ikke hvilket enda. Jeg elsker i alle fall fargen!


Legg igjen en kommentar

