5.desember

Denne gaven er stor, litt hard og lukter godt. Er veldig nysgjerrig. Her sover barn fortsatt, så da venter jeg ikke til barne-tv i dag heller. Jammen greit at jeg er god på å finne gode unnskyldninger.

20111205-080409.jpg

Ååh jeg er heldig altså!! Julekaffe til presskanne, en herlig kopp i akkurat riktig mønster og noen små sjokolader. Og jeg som skal være hjemme med sykt barn i dag! Det er tid for kos!

20111205-080922.jpg

Jeg føler meg så utrolig heldig!!

Legg igjen en kommentar

