En krans så dagens lys

Hver høst og jul liker jeg å lage kranser. I fjor ble det ikke tid, så i år startet jeg tidlig. I går var jeg ute og handlet litt «greier» og i dag var jeg ute med saksen for å hente inn nødvendige grønne saker. Denne kransen skal ligge på pappas grav og jeg håper den holder seg fin lenge.

Av grønne saker er det Thuja og Buksbom som har måtte unngjelde fra hagen. Veldig enkelt og greit. Og jeg liker hvordan det blir til slutt. Dette er den første av flere tenker jeg.

Noe er ferdig!

Endelig er noe ferdig. Det er utrolig lenge siden sist. Tror faktisk at det var noen sokker i sommer som er det siste ferdigstilte prosjektet mitt. Det sier litt om hvor mye jeg har liggende uferdig også. Jaja, nå er det en plan å få ting ferdig. Det er fryktelig vanskelig å ikke starte på noe nytt, men nå skal jeg være sterk!

Uansett, nå er endelig dressen til Olav ferdig. Den skulle vært gitt vekk før sommeren, men den ble som dere sikkert skjønner, ikke ferdig i tide. Deretter glemte jeg hele dressen.

Men NÅ er den ferdig!!

Den er i størrelse 2 år, strikker i New Zealand lammeull i to brune nyanser. Mønsteret er fra Nøstebarn og er veldig enkelt og greit. Og da er det bare å håpe at den kan komme til nytte og varme for lille Olav.