Portia in progress

Jeg har stukket av med mammas fotoapparat og fant ut at jeg da kan ta bilder av Portia in progress. Er nå ferdig med to ermer og rygg + ett sidestykke. Den blir kjempefin og er snart klar for å legge opp til neste sidestykke.

IMG_1517

Da jeg tok bilder, så merket jeg at vi nå er kommet inn i «vanskelig-å-ta-fine-bilder»-årstiden. Men det er i alle fall ett bevis på at jeg faktisk strikker på den. Og som jeg har sagt tidligere, så er den også veldig kjekk å strikke på. Gleder meg til å se Mette i den. Tror den blir skikkelig fin!

IMG_1521

Det er mange fletter på denne. Eller mange er kanskje en liten overdrivelse, men noen fletter. Skulle ikke tro at jeg setter i gang med prosjekt med mange fletter. Er ikke veldig glad i dem, men dette har gått veldig greit. Ja, jeg er faktisk veldig positiv!!

Noe jeg ikke er veldig positiv over er denne genseren…

IMG_1513

I lyset fra blitsen så er fargene ganske forskjellige, men den grå/blå og grønne er nesten umulig å se forskjell på i innelyset her hvor jeg strikker… Så denne genseren har nå ligget en stund i påvente av sollys… Ja, jeg vet det er lenge til, men den skal være ferdig til VM på ski i februar. Den er i str 4 år, så den må faktisk bli ferdig…

Så da er det vel bare å strikke på den da? Eller?